Saturday, November 12, 2016

Hacksaw Ridge 2016




Okinawa Savaşı sırasında görev İkinci Dünya Savaşı Amerikan Ordusu Medic Desmond T. Doss, insanları öldürmek için reddediyor ve Kongre Onur Madalyası kazanmak için Amerikan tarihinin ilk vicdani retçi olur.

Hacksaw Ridge 2016 sinema izle hd türkçe dublaj


Sadece ön tarama sırasında bu filmi izledim ve ben bir inceleme yazmak için yaratıcıları borçlu gibi hissediyorum. diğer değerlendirmeleri okumak zorunda, orijinal kalmak zordur, bu nedenle ilk ben başkalarıyla paylaşılan birkaç düşünceleri vardır. Büyük sırt direktörleri koltuğunda Mel Gibson var. Bir kaç Oscar kategorilerde bu filmi görmek yoksa ben şaşıracaksınız. Şimdi, benim kendi birkaç düşünceler. Film kaç kez ekran birkaç uzak gözlerimi kapatmak zorunda, o kadar ki, kanlı detayları savaşın vahşeti anlatıyor. Bu hikaye hattına önemli neden Ancak, ben anlıyorum. hiçbir şey kaldı – biz gerçekten yiğitlik DOSS en eylemini takdir vardı ve birinci elden tanıklık gibi hissediyordu, böylece yapıldı. Hikaye baştan kapmak ve sonuna kadar kapalı izin vermez – Ben geri döndü ve tiyatro kızların yarısı hala gözyaşlarını silerek olan film sonra. Alt satırında – Saving Private Ryan ve Band of Brothers sever sonraki rafta yer bulacaksınız anlık klasik.


Film Tam Indir Türkiye Dublaj Bağlantı


VEYA

 

 Dublaj Film Izle ÇHacksaw Ridgeiçi Bağlantı

 


Hacksaw Ridge search in google:
    • Hacksaw Ridge türk filmleri komedi
    • Hacksaw Ridge türk komedi filmleri
    • Hacksaw Ridge türkçe dublaj film izle
    • Hacksaw Ridge türkçe dublaj hd film izle
    • Hacksaw Ridge film izle full
    • Hacksaw Ridge sinema filmi izle
    • Hacksaw Ridge hd film izle türkçe dublaj
    • Hacksaw Ridge sinema izle bedava
    • Hacksaw Ridge bedava online film izle


    No comments:

    Post a Comment