Friday, November 11, 2016

Man Down 2016




Bir perili Afganistan savaşı gazisi bir post-apokaliptik Amerika’da ailesi ararken onun geçmiş ile yüzleşmek için çalışır.

sinema Man Down 2016  izle hd türkçe dublaj

Ben sadece güzel Roy Thomson Hall, (Shia LaBeouf ve seyirci Kate Mara ile) Toronto Uluslararası Film Festivali’nde bu akşam gördüm ve kesinlikle hiçbir beklentileri gidiş vardı. Öncül Afganistan savaşından ilginç (bir deniz döner geliyordu eşi ve oğlunu aramaya Amerika) kıyamet sonrası, ama tüm dürüstlük Şii bir kırmızı bayrak biraz oldu. Film Ben de o kadar iyi “meh” ya da değil olmuştur onu gördüm en ve o genellikle hepsi vasat performanslar sergiledi. Artı, o deli değil mi? Gibi aslında deli? Çok dağınık dostum az söylemek.

Bu gördükten sonra, ben güvenle benim beklentileri çok zor önce paramparça vardı hiç söyleyebiliriz. Bu kesinlikle her şekilde sudan dışarı beni uçurdu. yönlendirme destekleyen döküm spot, ama gerçek yıldız gibi eşsiz ve tutkulu bir fikir geliyor için senarist Adam Simon, ve Şii kendisi, ışıl ışıl oldu. Bu ahbap Ona vardı görüntünün patlak veren ve bir ömür boyu bir performans sergiledi. o (yani ödül ya da sadece genel övgü olsun) herhangi bir şekilde ya da başka tanınan değilse mutlak bir utanç olurdu.



Film Tam Indir Türkiye Dublaj Bağlantı

Dublaj Film Izle Çevrimiçi Bağlantı


Kidnap search in google:
    • Man Down türk filmleri komedi
    • Man Down türk komedi filmleri
    • Man Down  türkçe dublaj film izle
    • Man Down  türkçe dublaj hd film izle
    • Man Down  film izle full
    • Man Down  sinema filmi izle
    • Man Down  hd film izle türkçe dublaj
    • Man Down  sinema izle bedava
    • Man Down  bedava online film izle


    No comments:

    Post a Comment